הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני
חייגו עכשיו 053-4240389
הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-4240389
לשליחת הודעה
מגשי אירוח בשרי

מגשי אירוח בשרי

קייטרינג בשרי דולצ'ה ויטה

לפניכם מספר דוגמאות לתפריטים בשריים לאירועים. אתם מוזמנים לבחור מהתפריטים האלה או לבנות תפריט לטעמכם והעדפותיכם מעמוד הקייטרינג הבשרי של דולצ'ה ויטה:

תפריטים בשרי לדוגמא

אוהבים בשר? גם אנחנו. ולכן, קייטרינג בשרי הוא אחד מהחביבים עלינו בדולצ'ה ויטה.
בכל הקשור לבשר - אנחנו בעד, וכאשר תזמינו אצלנו אירוע מכל סוג, נזמין אתכם למפגש טעימות בו תוכלו להתרשם מהאיכות של חומרי הגלם, מהטעם המשובח והטרי של הבשר וכמובן מאופן הגשה ססגוני ומעורר תיאבון.
קייטרינג בשרי מתאים לכל אירוע שתרצו, קטן, בינוני, גדול ולא משנה כמה מוזמנים יהיו לכם, דולצ'ה ויטה היא חברת קייטרינג וותיקה ומנוסה אשר יודעת להתאים לכם בדיוק את התפריט המדויק לסוג האירוע, כמות האוכל הנדרשת וכמובן אופן ההגשה הרצוי לכם.

דולצ'ה ויטה קייטרינג חלבי או בשרי ותיקה ומנוסה שלא משאירה מקום לטעויות ולכן הקפדה על איכות מתחילה ממש מרגע ההכנות בבחירת חומרי הגלם עבור התפריטים שלנו.
החשש הגדול ביותר לאורח הוא אוכל לא טרי או מקולקל ולכן בדולצ'ה ויטה מקפידים על טריות ואיכות וכמובן גם על כשרות מהודרת.

מגשי אירוח בשרי

האם קייטרינג בשרי מתאים לכולם?
התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית, לא כולם אוהבים בשר ולא כולם אוכלים בשר ולכן, אם החלטתם ללכת על קייטרינג בשרי, מומלץ לכם לקחת זאת בחשבון ולהיערך עם מנות חלופיות אופציונאליות לצמחוניים/טבעוניים או כאלו שלא אוהבים בשר. כך גם תשאירו רושם של מארחים מתחשבים שלוקחים בחשבון את כ-ל האורחים.

כיצד מוגש קייטרינג בשרי?

בדולצ'ה ויטה אוהבים מאד לפרגן ולהפתיע ולכן אנו מציעים ללקוחותינו שתי אפשרויות הגשה לקייטרינג בשרי, שולחנות בופה מעוצבים או מגשי אירוח ססגוניים.
במעמד פגישתנו, נציע לכם מגוון תפריטים של הקייטרינג הבשרי שלנו מהם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר, ואם לא תצליחו לבחור, נוכל להרכיב לכם תפריט ספציפי, עם התאמה עד הפרט האחרון והקטן ביותר לשביעות רצונכם. בנוסף לכך, על מנת להשלים את חגיגיות האירוע נוסיף את מגשי הקינוחים המתוקים שלנו, מהם תוכלו להנות לאחר שסיימתם לאכול.
את כל הידע והאהבה שלנו, אנו שמים בתוך האוכל ממש;  בתבלינים, בעיצוב הצלחות, המגשים והשולחנות, כולם מלאים באהבה ואת כל אלו נוכל להוביל לכל מקום שתרצו. בין אם בתוך חלל סגור ובין אם בחיק הטבע, כל שעליכם לעשות הוא לציין מיקום ואנו כבר נדאג להגיע.
נשמח להעביר אליכם רשימה של לקוחות מרוצים וממליצים אשר יוכלו להעיד באוזניכם על החוויה הקולינרית שחוו אצלנו ועל הטעם שנשאר גם לאחר האירוע.

צרו עמנו קשר עוד היום ותנו לנו לפנק אתכם, באמת.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
צוות קייטרינג דולצ'ה ויטה.